Гурткова робота
Гурткова робота в дошкільному навчальному закладі (далі ДНЗ) є додатковою організаційною формою освітнього процесу.
Діяльність Гуртка є однією з форм безкоштовної додаткової освіти в ДНЗ.
Положення про гурткову роботу схвалено на педагогічній раді від 04.09.2017 р. протокол №1 та затверджено наказом по ДНЗ.
Мета і завдання гурткової роботи
Мета гурткової роботи:
- виявлення, підтримка та розвиток обдарованості, природних нахилів та
здібностей дітей дошкільного віку;
- забезпечення персонального шляху реалізації особистісного потенціалу
вихованців;
- проектування індивідуального освітнього маршруту дитини;
- реалізація інваріантної складової Базового компоненту дошкільної освіти
за одним чи кількома пріоритетними напрямами освітньої діяльності;
- реалізація варіативної складової Базового компоненту дошкільної освіти;
- організація діяльності ДНЗ, що відповідає сучасним вимогам суспільства;
Організація гурткової роботи
Освітня діяльність в рамках реалізації гурткової роботи здійснюється під час організації життєдіяльності дітей в груповому приміщенні або в спеціально обладнаному приміщенні.
В приміщенні, в якому здійснюється гурткова робота, створюється предметно-розвивальне середовище для інтенсивного розвитку дітей у відповідності до обраного виду діяльності.
Зміст гурткової роботи узгоджують із Базовим компонентом дошкільної освіти.
Діти, охоплені гуртковою роботою, виявляють добровільне бажання щодо участі в освітній діяльності.
Гурткова робота проводиться відповідно до програми, затвердженої на засіданні педагогічної ради ДНЗ, плану роботи гуртка (затвердженого керівником).
Час та періодичність проведення різновидів освітньої діяльності в рамках гурткової роботи визначається розкладом роботи гуртка та групи (затверджених наказом керівника ДНЗ).
Наповнюваність груп для гурткової роботи встановлюється керівником ДНЗ залежно від профілю та можливостей організації навчально-виховного процесу.
Діяльність гуртка здійснюється на безкоштовній основі.
Ефективність діяльності гуртка оцінюється за результатами контролю з боку адміністрації ДНЗ, моніторинговими даними.
Керівник гуртка звітує про перебіг гурткової роботи перед педагогічним колективом на педагогічній раді.
Керівник ДНЗ звітує про результати та досягнення гурткової роботи в ДНЗ перед батьківською громадськістю.