Звіт керівника 2019-2020 навчальний рік

Дошкільний навчальний заклад №2 «Ромашка» функціонує з квітня 1978 року. За цей час велика кількість дітей відвідала «Ромашку», з часом стало гарною традицією – приводити  і своїх діток. Сьогодні в садочку – 310 малят, це 13 вікових груп, а саме: 4- групи раннього віку, 9 – груп дошкільного віку.

     В дошкільному навчальному закладі існують такі  структурні підрозділи: як

- методична служба

- адміністративно – господарча служба

- медична служба

- соціально – психологічна

- логопедична

- служба охорони праці

Всі служби очолюють кваліфіковані спеціалісти. Люди , які знають свою справу та працюють на позитивний результат. Особливу  увагу хочу звернути на той факт, що, у нашому закладі  функціонує адміністративна комісія, до складу якої ввійшли: директор, вихователь – методист, соціальний педагог , практичний психолог, вчитель логопед, медична сестра. Завданням цієї комісії є, в першу чергу , допомогти діткам, які  прийшли до садочка   легше пройти  адаптаційний період та, враховуючи індивідуальні особливості, покращити перебування їх в закладі. Дати можливість відчути позитивне ставлення та єдність в даній справі. Як результат роботи за рік, ми маємо своєчасність надання  допомоги дітям  та консультації батькам, уникнення конфліктних ситуацій там, де вони могли б мати місце.

Тому всі члени комісії володіють ситуацією по кожній дитині та тримають на контролі. І в цьому році ми продовжуємо роботу комісії працюючи з новим набором дітей.

Вже традицією стали індивідуальні зустрічі  батьків дітей, що вперше йтимуть у садочок, із директором, соціальним педагогом та практичним психологом.

Невимушена бесіда дає  свої результати. Адже батьки знайомляться із нормативною базою закладу, Правилами внутрішньо – трудового розпорядку, режимом роботи закладу, із порядком оплати за перебування дитини в дошкільному закладі та надають побажання щодо індивідуальних особливостей своєї дитини. Адже особистісно – орієнтований підхід у вихованні є основою у роботі наших спеціалістів.

Батьки по максимуму отримують інформацію, яка діє на  випередження, щоб уникнути небажаних проблем та полегшити період адаптації дитини. Ми намагаємося зробити все, щоб батьки відчували себе повноправними членами нашої великої дитсадівської родини, стали учасниками навчально – виховного процесу.

      Методична робота в дошкільному навчальному закладі №2 протягом 2019-2020 навчального року була спрямована на підвищення кваліфікації та професійної майстерності педагогів, розвиток творчого потенціалу кожного члену педагогічного колективу, а відтак – на досягнення позитивних результатів у вихованні, розвитку та навчанні дітей, оптимізації  освітньо - виховного процесу.

   Зміст методичної роботи в закладі будується на основі державних документів про освіту, науково-педагогічних досліджень, навчальних планів, програм, інструктивно – методичних матеріалів з проблем організації методичної роботи, прогресивному педагогічному досвіді.

   Пріоритетним напрямом діяльності педагогічного колективу протягом 2019-2020 н.р. було спрямування освітнього процесу на реалізацію Базового компонента дошкільної освіти України. 

    Протягом 2019-2020 навчального року педагогічний колектив дошкільного навчального закладу     розпочав роботу  над проблемним питанням:   «Опанування дітьми рідної української мови, засвоєння її літературних норм та культури спілкування через  пізнавальну, практичну та комунікативну діяльність».

   В рамках даної теми, робота з  педагогічними кадрами здійснювалась на вирішення таких пріоритетних завдань: 

- продовження роботи по створенню  сучасного освітнього простору,  сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника  як гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини;

- формування мовленнєвої та пізнавальної компетентності дошкільника на основі створення сучасного освітнього простору, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника як гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.

- організація  ігрової  діяльності з дітьми  дошкільного віку в інтегрованому освітньому просторі;

- продовження  роботи по вихованню  патріотичних почуттів і формуванню досвіду моральної поведінки засобами  мовленнєвої діяльності.

Для цього у дошкільному навчальному закладі було створено такі умови:

  • традиційно проводилися педагогічні години, які були спрямовані на

визначення системи педагогічних впливів, що забезпечували підвищенню якості освітнього процесу;

  • педагогами розроблені перспективні  та календарні плани  роботи;
  • планомірно проводилась робота щодо покращення матеріально - технічної бази в кожній віковій групі;
  • робота з організації освітнього процесу носила методичний характер та була побудована на моніторингу досягнень дошкільників згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти.

   З метою вирішення поставлених завдань педагогічний колектив працював над удосконаленням структури методичної роботи ДНЗ, яка ґрунтується  та враховує  сучасної особливості організації методичної роботи як суттєвого чинника  формування творчого педагога. Структура методичної роботи включає  як традиційні, так і нові форми методичної роботи, серед яких:

  • колективні та групові форми: педагогічні ради, семінари - практикуми, колективні перегляди, майстер-класи, ділові ігри,  освітні проекти, консультації з усіх розділів програми ;
  • індивідуальні форми роботи: консультації, самоосвіта, анкети, бесіди за результатами контролю.

    Організація методичної роботи відзначалася плановістю, систематичністю та результативністю.

    Роботу педагогічних рад було сплановано та проведено згідно поставлених завдань перед колективом на навчальний рік. На педагогічних радах обговорювалися основні принципи, методи та прийоми роботи з дошкільнятами та їх вдосконалення, розглядалися  питання удосконалення та впровадження у організовану освітньої-пізнавальну діяльність досягнень науки і  передового педагогічного досвіду, обговорювалися питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвиток їх творчої ініціативи  та  аналізувалося  провадження інноваційної діяльності у вікових групах. 

  Підвищенню фахового рівня педагогів   сприяв практикум практичного психолога Філіппової С.А.  на тему «Знаття напруги та гармонізація особистості» . Мета практикуму   налаштування на позитив та вміння пере трансформувати негативні процеси в конструктів, тим самим налагоджуючи комфортні умови перебування в колективі.

   Протягом  навчального року педагогами Волошиної О.М. та Степаненко О.М. закладу було  створено та втілено в роботу з дітьми старшої  групи №2 «Журавлики» освітній проект «Школа маленьких козачат». Педагоги   з  вихованцями прийняли активну участь у фестивалі-конкурсі козацької творчості, який відбувся 12 жовтня 2020 року в Палаці культури «Енергетик», де отримали подяки, грамоти та вимпел переможців у номінації «Вокал (українською мовою)» у вікової категорії від 4 до 10 років.

   Особливої уваги заслуговують   результати роботи   педагогів середніх груп  (Бугайова Т.М., Лейфура О.Л., Хаджикова Т.С.,Міхеєва М.І., Батяшова Є.В., Полоз С.А.) та  старших груп   (Руденко Л.В., Литовченко В.А. , Волошина О.М., Світонько Н.С., Борисова І.О.)   за впровадженням в роботу з дітьми    освітньої програми «Впевнений старт». Вихователями зроблена презентація «Впевнений старт» в майбутнє вашої дитини» (керівник Міхеєва М.І.) для батьків щодо популяризації освітньої програми «Впевнений старт» .

  З метою допомоги та запобігання помилок, систематично проводився контроль і керівництво  -  здійснювалися перевірки  за рівнем педагогічної майстерності та  за станом освітнього процесу, які узагальнювалися  у вигляді довідок, інформацій, наказів. 

Кількісний і якісний аналіз оцінювання методичних заходів, проведених упродовж навчального року, показав, що всі вони носили науково-методичний і пізнавальний характер, сприяли підвищенню професійної компетентності педагогів, покращенню якості володіння різноманітними методами роботи.

Організація методичної роботи з педагогічними кадрами має діагностично-прогностичний характер, базується на глибокому аналізі роботи під час проведення освітньо – виховного процесу. Здійснення моніторингу якості педагогічної майстерності педагогів стало реальним підґрунтям для втілення шляхів реалізації пріоритетних напрямків роботи ДНЗ і дозволяє вчасно корегувати і надавати методичну допомогу в розв’язанні певних освітніх проблем. Діагностування педагогів проводиться систематично за допомогою анкет та аналізу педагогічної діяльності педагогів. Моніторинг професійної майстерності педагогічного колективу показав, що педагоги закладу мають оптимальний та достатній рівні професійної майстерності.

Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку здійснювався  один  на навчальний рік (у зв’язку з карантином). Засвідчено, що діти всіх вікових груп засвоїли програмові завдання на достатньому рівні.  

  Протягом 2019 – 2020  навчального року  педагогічний колектив велику увагу приділяв  взаємодії із сім’єю і громадськістю:

- були залучені родини до активної участі у заходах ДНЗ;

- родинні свята для ІІ молодших  груп.

      Колектив ДНЗ приймав активну участь в методичній роботі управління освіти Южноукраїнської міської ради. Робота у  міських методичних об`єднаннях, Школі педагогічної майстерності,  авторської  школі, у Школі молодого вихователя,  центрі творчого зростання «Домісолька» сприяла підвищенню ефективності, якості педагогічної праці педагогічних працівників дошкільного закладу.

     30 жовтня  на базі ДНЗ №2 «Ромашка» проведено засідання обласної педагогічної студії  з питання:  «Організації ігрової діяльності з дітьми старшого дошкільного віку в інтегрованому освітньому просторі».

     На засіданні педагогічної студії  були присутні педагогічні працівники дошкільної освіти Миколаївської області.

        Колганова І.І., вихователь-методист    під час «Майстерні гри» з учасниками заходу на високому рівні  провела  методичний «Квест навпаки». Учасники «Педагогічної студії»  отримали практичні та методичні матеріали щодо організації ігрової діяльності з дітьми старшого дошкільного віку в інтегрованому освітньому просторі.

   На високому методичному рівні були проведені традиційні заходи ДНЗ  - День спонтанної прояву доброти, День Добровольця. День патріотичного виховання «З Україною в серці», День рідної мови, День  присвячений  творчості В.О.Сухомлинському, Тижні творчості (театралізація та образотворче мистецтво), Тижні Безпеки дитини, Тижня «Знай свої права, дитино!».

 

   Соціальним педагогом було здійснено облік дітей дошкільного віку, які не відвідують дошкільного закладу, що проживають на території, закріпленій за кожним закладом.

   Особливу увагу приділити діткам 5 – річного віку, які обов’язково повинні бути охоплені дошкільною освітою. Таких дітей на нашій території – 81, з них дошкільні заклади міста відвідують – 67, 1 – знаходяться на індивідуальному догляді, 13 - проживають за межами міста.

   Хочу зазначити, що ми продовжуємо працювати над імплементацією Закону України «Про освіту» та створювати умови для повноцінного функціонування закладу.

       На виконання наказу УБОіН № 187 від 31.03.2004 року «Про організацію роботи із зверненням громадян в закладах освіти» була організовані робота із зверненнями громадян, яка здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента  України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування Конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», згідно з інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування. Відповідно до внутрішнього наказу дошкільного навчального закладу №2 «Ромашка» затверджений графік особистого прийому громадян.

        За 2019 – 2020 навчальний рік до дошкільного навчального закладу надійшло 11 звернень, з них:

  • питання працевлаштування- 10 звернень
  • - питання конфліктної ситуації - 1 звернення

       Колективних та повторних звернень не було. Всі звернення були зареєстровані відповідно до чинного законодавства.      

 Подавалися щоквартальні звіти до управління освіти Южноукраїнської міської ради.

        В порівнянні з минулим навчальним роком збільшилася  кількість звернень з питань працевлаштування та одне письмове звернення . Я вважаю, що це результат  належного рівня просвітницької діяльності, взаєморозуміння в роботі з батьками.

   Протягом року зі сторони адміністрації та медичних сестер питання харчування знаходяться на постійному контролі. Аналіз проводиться щомісячно, про що надається звіт до управління освіти про виконання норм харчування та про стан забезпечення продуктами. На досить високому рівні знаходяться питання дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно – гігієнічних та протипожежних норм.

Проводяться необхідні заходи по профілактиці дитячого дорожньо – транспортного травматизму, попередженню пожежі від дитячих пустощів з вогнем.

      Дошкільний навчальний заклад «Ромашка» підпорядкований управлінню освіти, з січня 2015 року фінансування закладу відбувається з міського бюджету.

     Протягом 2019 – 2020 навчального року були профінансовані всі захищені статті, передбачені законодавством, до того ж були виділені кошти на:

  • послуги зв’язку;
  • миючі та дезінфікуючі засоби;
  • медикаменти;
  • будівельні матеріали;
  • господарчі товари;
  • папір;
  • дитячі ліжка;
  • дитячі шафи;
  • ваги на харчоблок;
  • пожежний щит.

Багато проблем матеріального-господарчого характеру ми вирішуємо  власними силами та за допомогою батьків.

Це придбання канцтоварів, сантехнічного обладнання, оформлення коридорів, придбання стендів, пошиття дитячих костюмів, оформлення музичного залу на свята та утримання оргтехніки.

 В кожній групі вихователі разом з батьками проводять велику роботу щодо естетичного оформлення груп та придбання необхідних дидактичних ігор, літератури, дитячих меблів.

Особливу роль у нашій спільній роботі з родинами вихованців відіграють батьківські комітети: вони допомагають  в освітньо – виховній і господарській роботі. Ми звичайно намагаємося не перекладати на батьків свої проблеми , по силі вирішуємо самі. Але, коли звертаємося, знаємо : нас зрозуміють і підтримають.

 Так в 2019-2020 році батьками було зроблено косметичний ремонт :

  • туалетної кімнати ІІ групи раннього віку « Ведмежата»;
  • буфетної кімнати в ІІ молодшій групі № 3 « Квіточка» ;
  • буфетної кімнати із заміною сантехніки молодшої групи №1

  « Ромашка»;

  • спальні ІІ молодшої групи № 1 « Веселка» ;

   Вже традицією стає проведення в закладі ярмарок, кошти від яких мають ціленаправлений характер.

Так  восени минулого року на ярмарку було виручено 9 000,00 грн., всі вони були використані на косметичний ремонт спортивного залу, придбання інвентарю, тюлі.

    Ми звертались до депутатів з проханням придбати телевізори в старші групи для створення умов повноцінного викладання та доступності матеріалів, передбачених освітньою програмою «Впевнений старт». Нас було почуто і придбано три телевізори . Також після звернення батьків середньої групи №3 «Квіточка», депутатом Палієм О.В. та депутатами  міської ради було виділено 8 000,00 грн та придбано телевізор для даної групи.

   Южноукраїнською міською радою було виділено кошти і проведено косметичний ремонт туалетної кімнати старшої групи № 1 « Пролісок», придбано світильники та замінено на коридорах і частково в групових приміщеннях та роздягальнях, встановлено пожежну сигналізацію та систему оповіщення.

Депутатом обласної ради Колєсніковим В.В. було виділено кошти на придбання телевізорів та комп’ютерної техніки.

 

  Косметичний ремонт в закладі – коридори, групові приміщення, кабінети спеціалістів до всього докладені руки наших працівників.

 А саме :

  • косметичні ремонти кабінетів музичних керівників, логопеда, заступника завідувача господарства , методичний кабінет ;
  • косметичний ремонт спортивної зали ;
  • пофарбування обладнання спортивного майданчика ;
  • часткове пофарбування обладнання на харчоблоці ;
  • заміна лінолеуму у групових приміщеннях старшої групи №2

 « Журавлики»,  середньої групи № 1 « Барвінок», ІІ молодшої групи №1

 « Веселка», ІІ молодшої групи № 3 « Дзвіночки» , І молодшої групи № 1  « Ромашка», І молодшої групи № 2 « Сонечко» та роздягальні ІІ молодшої              групи №1 « Веселка»;

  • косметичний ремонт ізолятора медичного кабінету;
  • косметичний ремонт буфетної кімнати старшої групи № 1« Пролісок»
  • косметичний ремонт спальні І молодшої групи № 3 « Зайченята» .

    

    Все що залежить від персоналу закладу – виконується в повному обсязі.

 Тому хочу відмітити, що всі працівники нашої «Ромашки» добросовісно виконують свої обов’язки. Це ще раз підтверджує,  що випадкових людей у нас немає, всі працюють за покликом душі і серця та з розумінням ступеню відповідальності.

  Я не можу відмежовувати себе від колективу.

    І говорить про те, які мої власні досягнення як керівника – мабуть, маю не я. Але як керівник я намагаюсь прикладати максимум зусиль та шукати можливості, щоб наш заклад мав все необхідне для створення комфортних умов для  виховання підростаючого покоління.

  Ми завжди пам’ятаємо, що дитячий садок – це різнокольорова планета радості, де щоденно сміються, граються, творять діти. І наш заклад призначений саме для дітей.  Я впевнена, що наш колектив зможе здолати всі перешкоди що до організації роботи закладу. Хочу подякувати всім і кожному працівнику закладу «Ромашка» за розуміння і підтримку, адже лише разом  ми досягаємо поставленої  мети і будемо далі йти до нових звершень .

Дошкільний навчальний заклад №2 «Ромашка» функціонує з квітня 1978 року. За цей час велика кількість дітей відвідала «Ромашку», з часом стало гарною традицією – приводити  і своїх діток. Сьогодні в садочку – 310 малят, це 13 вікових груп, а саме: 4- групи раннього віку, 9 – груп дошкільного віку.

     В дошкільному навчальному закладі існують такі  структурні підрозділи: як

- методична служба

- адміністративно – господарча служба

- медична служба

- соціально – психологічна

- логопедична

- служба охорони праці

Всі служби очолюють кваліфіковані спеціалісти. Люди , які знають свою справу та працюють на позитивний результат. Особливу  увагу хочу звернути на той факт, що, у нашому закладі  функціонує адміністративна комісія, до складу якої ввійшли: директор, вихователь – методист, соціальний педагог , практичний психолог, вчитель логопед, медична сестра. Завданням цієї комісії є, в першу чергу , допомогти діткам, які  прийшли до садочка   легше пройти  адаптаційний період та, враховуючи індивідуальні особливості, покращити перебування їх в закладі. Дати можливість відчути позитивне ставлення та єдність в даній справі. Як результат роботи за рік, ми маємо своєчасність надання  допомоги дітям  та консультації батькам, уникнення конфліктних ситуацій там, де вони могли б мати місце.

Тому всі члени комісії володіють ситуацією по кожній дитині та тримають на контролі. І в цьому році ми продовжуємо роботу комісії працюючи з новим набором дітей.

Вже традицією стали індивідуальні зустрічі  батьків дітей, що вперше йтимуть у садочок, із директором, соціальним педагогом та практичним психологом.

Невимушена бесіда дає  свої результати. Адже батьки знайомляться із нормативною базою закладу, Правилами внутрішньо – трудового розпорядку, режимом роботи закладу, із порядком оплати за перебування дитини в дошкільному закладі та надають побажання щодо індивідуальних особливостей своєї дитини. Адже особистісно – орієнтований підхід у вихованні є основою у роботі наших спеціалістів.

Батьки по максимуму отримують інформацію, яка діє на  випередження, щоб уникнути небажаних проблем та полегшити період адаптації дитини. Ми намагаємося зробити все, щоб батьки відчували себе повноправними членами нашої великої дитсадівської родини, стали учасниками навчально – виховного процесу.

      Методична робота в дошкільному навчальному закладі №2 протягом 2019-2020 навчального року була спрямована на підвищення кваліфікації та професійної майстерності педагогів, розвиток творчого потенціалу кожного члену педагогічного колективу, а відтак – на досягнення позитивних результатів у вихованні, розвитку та навчанні дітей, оптимізації  освітньо - виховного процесу.

   Зміст методичної роботи в закладі будується на основі державних документів про освіту, науково-педагогічних досліджень, навчальних планів, програм, інструктивно – методичних матеріалів з проблем організації методичної роботи, прогресивному педагогічному досвіді.

   Пріоритетним напрямом діяльності педагогічного колективу протягом 2019-2020 н.р. було спрямування освітнього процесу на реалізацію Базового компонента дошкільної освіти України. 

    Протягом 2019-2020 навчального року педагогічний колектив дошкільного навчального закладу     розпочав роботу  над проблемним питанням:   «Опанування дітьми рідної української мови, засвоєння її літературних норм та культури спілкування через  пізнавальну, практичну та комунікативну діяльність».

   В рамках даної теми, робота з  педагогічними кадрами здійснювалась на вирішення таких пріоритетних завдань: 

- продовження роботи по створенню  сучасного освітнього простору,  сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника  як гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини;

- формування мовленнєвої та пізнавальної компетентності дошкільника на основі створення сучасного освітнього простору, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника як гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.

- організація  ігрової  діяльності з дітьми  дошкільного віку в інтегрованому освітньому просторі;

- продовження  роботи по вихованню  патріотичних почуттів і формуванню досвіду моральної поведінки засобами  мовленнєвої діяльності.

Для цього у дошкільному навчальному закладі було створено такі умови:

  • традиційно проводилися педагогічні години, які були спрямовані на

визначення системи педагогічних впливів, що забезпечували підвищенню якості освітнього процесу;

  • педагогами розроблені перспективні  та календарні плани  роботи;
  • планомірно проводилась робота щодо покращення матеріально - технічної бази в кожній віковій групі;
  • робота з організації освітнього процесу носила методичний характер та була побудована на моніторингу досягнень дошкільників згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти.

   З метою вирішення поставлених завдань педагогічний колектив працював над удосконаленням структури методичної роботи ДНЗ, яка ґрунтується  та враховує  сучасної особливості організації методичної роботи як суттєвого чинника  формування творчого педагога. Структура методичної роботи включає  як традиційні, так і нові форми методичної роботи, серед яких:

  • колективні та групові форми: педагогічні ради, семінари - практикуми, колективні перегляди, майстер-класи, ділові ігри,  освітні проекти, консультації з усіх розділів програми ;
  • індивідуальні форми роботи: консультації, самоосвіта, анкети, бесіди за результатами контролю.

    Організація методичної роботи відзначалася плановістю, систематичністю та результативністю.

    Роботу педагогічних рад було сплановано та проведено згідно поставлених завдань перед колективом на навчальний рік. На педагогічних радах обговорювалися основні принципи, методи та прийоми роботи з дошкільнятами та їх вдосконалення, розглядалися  питання удосконалення та впровадження у організовану освітньої-пізнавальну діяльність досягнень науки і  передового педагогічного досвіду, обговорювалися питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвиток їх творчої ініціативи  та  аналізувалося  провадження інноваційної діяльності у вікових групах. 

  Підвищенню фахового рівня педагогів   сприяв практикум практичного психолога Філіппової С.А.  на тему «Знаття напруги та гармонізація особистості» . Мета практикуму   налаштування на позитив та вміння пере трансформувати негативні процеси в конструктів, тим самим налагоджуючи комфортні умови перебування в колективі.

   Протягом  навчального року педагогами Волошиної О.М. та Степаненко О.М. закладу було  створено та втілено в роботу з дітьми старшої  групи №2 «Журавлики» освітній проект «Школа маленьких козачат». Педагоги   з  вихованцями прийняли активну участь у фестивалі-конкурсі козацької творчості, який відбувся 12 жовтня 2020 року в Палаці культури «Енергетик», де отримали подяки, грамоти та вимпел переможців у номінації «Вокал (українською мовою)» у вікової категорії від 4 до 10 років.

   Особливої уваги заслуговують   результати роботи   педагогів середніх груп  (Бугайова Т.М., Лейфура О.Л., Хаджикова Т.С.,Міхеєва М.І., Батяшова Є.В., Полоз С.А.) та  старших груп   (Руденко Л.В., Литовченко В.А. , Волошина О.М., Світонько Н.С., Борисова І.О.)   за впровадженням в роботу з дітьми    освітньої програми «Впевнений старт». Вихователями зроблена презентація «Впевнений старт» в майбутнє вашої дитини» (керівник Міхеєва М.І.) для батьків щодо популяризації освітньої програми «Впевнений старт» .

  З метою допомоги та запобігання помилок, систематично проводився контроль і керівництво  -  здійснювалися перевірки  за рівнем педагогічної майстерності та  за станом освітнього процесу, які узагальнювалися  у вигляді довідок, інформацій, наказів. 

Кількісний і якісний аналіз оцінювання методичних заходів, проведених упродовж навчального року, показав, що всі вони носили науково-методичний і пізнавальний характер, сприяли підвищенню професійної компетентності педагогів, покращенню якості володіння різноманітними методами роботи.

Організація методичної роботи з педагогічними кадрами має діагностично-прогностичний характер, базується на глибокому аналізі роботи під час проведення освітньо – виховного процесу. Здійснення моніторингу якості педагогічної майстерності педагогів стало реальним підґрунтям для втілення шляхів реалізації пріоритетних напрямків роботи ДНЗ і дозволяє вчасно корегувати і надавати методичну допомогу в розв’язанні певних освітніх проблем. Діагностування педагогів проводиться систематично за допомогою анкет та аналізу педагогічної діяльності педагогів. Моніторинг професійної майстерності педагогічного колективу показав, що педагоги закладу мають оптимальний та достатній рівні професійної майстерності.

Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку здійснювався  один  на навчальний рік (у зв’язку з карантином). Засвідчено, що діти всіх вікових груп засвоїли програмові завдання на достатньому рівні.  

  Протягом 2019 – 2020  навчального року  педагогічний колектив велику увагу приділяв  взаємодії із сім’єю і громадськістю:

- були залучені родини до активної участі у заходах ДНЗ;

- родинні свята для ІІ молодших  груп.

      Колектив ДНЗ приймав активну участь в методичній роботі управління освіти Южноукраїнської міської ради. Робота у  міських методичних об`єднаннях, Школі педагогічної майстерності,  авторської  школі, у Школі молодого вихователя,  центрі творчого зростання «Домісолька» сприяла підвищенню ефективності, якості педагогічної праці педагогічних працівників дошкільного закладу.

     30 жовтня  на базі ДНЗ №2 «Ромашка» проведено засідання обласної педагогічної студії  з питання:  «Організації ігрової діяльності з дітьми старшого дошкільного віку в інтегрованому освітньому просторі».

     На засіданні педагогічної студії  були присутні педагогічні працівники дошкільної освіти Миколаївської області.

        Колганова І.І., вихователь-методист    під час «Майстерні гри» з учасниками заходу на високому рівні  провела  методичний «Квест навпаки». Учасники «Педагогічної студії»  отримали практичні та методичні матеріали щодо організації ігрової діяльності з дітьми старшого дошкільного віку в інтегрованому освітньому просторі.

   На високому методичному рівні були проведені традиційні заходи ДНЗ  - День спонтанної прояву доброти, День Добровольця. День патріотичного виховання «З Україною в серці», День рідної мови, День  присвячений  творчості В.О.Сухомлинському, Тижні творчості (театралізація та образотворче мистецтво), Тижні Безпеки дитини, Тижня «Знай свої права, дитино!».

 

   Соціальним педагогом було здійснено облік дітей дошкільного віку, які не відвідують дошкільного закладу, що проживають на території, закріпленій за кожним закладом.

   Особливу увагу приділити діткам 5 – річного віку, які обов’язково повинні бути охоплені дошкільною освітою. Таких дітей на нашій території – 81, з них дошкільні заклади міста відвідують – 67, 1 – знаходяться на індивідуальному догляді, 13 - проживають за межами міста.

   Хочу зазначити, що ми продовжуємо працювати над імплементацією Закону України «Про освіту» та створювати умови для повноцінного функціонування закладу.

       На виконання наказу УБОіН № 187 від 31.03.2004 року «Про організацію роботи із зверненням громадян в закладах освіти» була організовані робота із зверненнями громадян, яка здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента  України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування Конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», згідно з інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування. Відповідно до внутрішнього наказу дошкільного навчального закладу №2 «Ромашка» затверджений графік особистого прийому громадян.

        За 2019 – 2020 навчальний рік до дошкільного навчального закладу надійшло 11 звернень, з них:

  • питання працевлаштування- 10 звернень
  • - питання конфліктної ситуації - 1 звернення

       Колективних та повторних звернень не було. Всі звернення були зареєстровані відповідно до чинного законодавства.      

 Подавалися щоквартальні звіти до управління освіти Южноукраїнської міської ради.

        В порівнянні з минулим навчальним роком збільшилася  кількість звернень з питань працевлаштування та одне письмове звернення . Я вважаю, що це результат  належного рівня просвітницької діяльності, взаєморозуміння в роботі з батьками.

   Протягом року зі сторони адміністрації та медичних сестер питання харчування знаходяться на постійному контролі. Аналіз проводиться щомісячно, про що надається звіт до управління освіти про виконання норм харчування та про стан забезпечення продуктами. На досить високому рівні знаходяться питання дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно – гігієнічних та протипожежних норм.

Проводяться необхідні заходи по профілактиці дитячого дорожньо – транспортного травматизму, попередженню пожежі від дитячих пустощів з вогнем.

      Дошкільний навчальний заклад «Ромашка» підпорядкований управлінню освіти, з січня 2015 року фінансування закладу відбувається з міського бюджету.

     Протягом 2019 – 2020 навчального року були профінансовані всі захищені статті, передбачені законодавством, до того ж були виділені кошти на:

  • послуги зв’язку;
  • миючі та дезінфікуючі засоби;
  • медикаменти;
  • будівельні матеріали;
  • господарчі товари;
  • папір;
  • дитячі ліжка;
  • дитячі шафи;
  • ваги на харчоблок;
  • пожежний щит.

Багато проблем матеріального-господарчого характеру ми вирішуємо  власними силами та за допомогою батьків.

Це придбання канцтоварів, сантехнічного обладнання, оформлення коридорів, придбання стендів, пошиття дитячих костюмів, оформлення музичного залу на свята та утримання оргтехніки.

 В кожній групі вихователі разом з батьками проводять велику роботу щодо естетичного оформлення груп та придбання необхідних дидактичних ігор, літератури, дитячих меблів.

Особливу роль у нашій спільній роботі з родинами вихованців відіграють батьківські комітети: вони допомагають  в освітньо – виховній і господарській роботі. Ми звичайно намагаємося не перекладати на батьків свої проблеми , по силі вирішуємо самі. Але, коли звертаємося, знаємо : нас зрозуміють і підтримають.

 Так в 2019-2020 році батьками було зроблено косметичний ремонт :

  • туалетної кімнати ІІ групи раннього віку « Ведмежата»;
  • буфетної кімнати в ІІ молодшій групі № 3 « Квіточка» ;
  • буфетної кімнати із заміною сантехніки молодшої групи №1

  « Ромашка»;

  • спальні ІІ молодшої групи № 1 « Веселка» ;

   Вже традицією стає проведення в закладі ярмарок, кошти від яких мають ціленаправлений характер.

Так  восени минулого року на ярмарку було виручено 9 000,00 грн., всі вони були використані на косметичний ремонт спортивного залу, придбання інвентарю, тюлі.

    Ми звертались до депутатів з проханням придбати телевізори в старші групи для створення умов повноцінного викладання та доступності матеріалів, передбачених освітньою програмою «Впевнений старт». Нас було почуто і придбано три телевізори . Також після звернення батьків середньої групи №3 «Квіточка», депутатом Палієм О.В. та депутатами  міської ради було виділено 8 000,00 грн та придбано телевізор для даної групи.

   Южноукраїнською міською радою було виділено кошти і проведено косметичний ремонт туалетної кімнати старшої групи № 1 « Пролісок», придбано світильники та замінено на коридорах і частково в групових приміщеннях та роздягальнях, встановлено пожежну сигналізацію та систему оповіщення.

Депутатом обласної ради Колєсніковим В.В. було виділено кошти на придбання телевізорів та комп’ютерної техніки.

 

  Косметичний ремонт в закладі – коридори, групові приміщення, кабінети спеціалістів до всього докладені руки наших працівників.

 А саме :

  • косметичні ремонти кабінетів музичних керівників, логопеда, заступника завідувача господарства , методичний кабінет ;
  • косметичний ремонт спортивної зали ;
  • пофарбування обладнання спортивного майданчика ;
  • часткове пофарбування обладнання на харчоблоці ;
  • заміна лінолеуму у групових приміщеннях старшої групи №2

 « Журавлики»,  середньої групи № 1 « Барвінок», ІІ молодшої групи №1

 « Веселка», ІІ молодшої групи № 3 « Дзвіночки» , І молодшої групи № 1  « Ромашка», І молодшої групи № 2 « Сонечко» та роздягальні ІІ молодшої              групи №1 « Веселка»;

  • косметичний ремонт ізолятора медичного кабінету;
  • косметичний ремонт буфетної кімнати старшої групи № 1« Пролісок»
  • косметичний ремонт спальні І молодшої групи № 3 « Зайченята» .

    

    Все що залежить від персоналу закладу – виконується в повному обсязі.

 Тому хочу відмітити, що всі працівники нашої «Ромашки» добросовісно виконують свої обов’язки. Це ще раз підтверджує,  що випадкових людей у нас немає, всі працюють за покликом душі і серця та з розумінням ступеню відповідальності.

  Я не можу відмежовувати себе від колективу.

    І говорить про те, які мої власні досягнення як керівника – мабуть, маю не я. Але як керівник я намагаюсь прикладати максимум зусиль та шукати можливості, щоб наш заклад мав все необхідне для створення комфортних умов для  виховання підростаючого покоління.

  Ми завжди пам’ятаємо, що дитячий садок – це різнокольорова планета радості, де щоденно сміються, граються, творять діти. І наш заклад призначений саме для дітей.  Я впевнена, що наш колектив зможе здолати всі перешкоди що до організації роботи закладу. Хочу подякувати всім і кожному працівнику закладу «Ромашка» за розуміння і підтримку, адже лише разом  ми досягаємо поставленої  мети і будемо далі йти до нових звершень .